uriel-liverant-pinat-zicharon2ביום חמישי, ה' באלול 23.08 התכנסנו לחנוכת פינת זיכרון בספריה לתלמיד הישיבה, אוריאל פרץ ליברנט ז"ל שנפל בעת שירותו הצבאי.
בתכנית: סרטון קצר "תמונות מחייו של אוריאל" – דברים לזכרו מפי עידו טל, תלמיד מחזור ל"ח והחברותא הבוגר של אוריאל, דברים מפי ראש הישיבה הרב משה ליכטנשטיין, וחנוכת פינת הזכרון בספריה. 

אוריאל פרץ ליברנט ז"ל, נולד בכ"ו בטבת תשמ"ח בירושלים וגדל באפרת. לאחר שסיים את לימודיו בישיבה התיכונית נוה שמואל - הצטרף למחזור ט"ל בישיבת הר עציון. בהיותו בישיבה למד - במסירות, בשקידה ובאהבה דבר בו המשיך והתמיד אף – בשירותו הצבאי. אוריאל היה חבר רגיש ומסור ואף התנדב בבית החולים בכפר שאול. התגייס לחיל השיריון ותואר על ידי חבריו ומפקדיו כחייל רציני ואחראי שהיה נכון לקחת על עצמו גם את המשימות הקשות ביותר. לאחר שסיים את הכשרתו כלוחם נתבקש ע"י מפקדיו לצאת לקורס מפקדי טנקים. אוריאל ראה בהמשך השירות שליחות ונעתר לבקשה על אף געגועיו העזים לישיבה. חבריו ופקודיו סיפרו עליו כי היה מפקד חם, דואג ורגיש לסובבים אותו. אוריאל נהרג בט"ו באב ה'תשס"ט, במהלך תרגיל ברמת הגולן, בעת ששימש כמפקד טנק. בפקודתו האחרונה הציל את חייליו מפגיעה.

UrielLiverantHYD

www.urielliwerant.co.il

 

 

limud-yomi-liverantתלמידי ישיבת הר עציון, יחד עם בית המדרש הוירטואלי אותו מפעילה הישיבה, פיתחו בעצמם אפליקציית לימוד יומית, הזמינה להורדה חינם למכשירי אנדרואיד, לזכרו של תלמיד הישיבה אוריאל פרץ ליברנטז"ל שנהרג במהלך תאונת אימונים צבאית.

חבריו לספסל הלימודים בישיבת ההסדר הר עציון החליטו לעשות לעילוי נשמתו ולפתח אפליקציה המאפשרת לימוד יומי על פי נושאים ובהם משנה יומית, דבר תורה על פרשת השבוע לקראת השבת, פינה העוסקת במחשבת ישראל ואף סדר לימוד הלכתי יומי. האפליקציה מציגה את זמני היום ואת לוח השנה העברי, לצד התוכן התורני וקורות חייו של אוריאל ז"ל.

 

 

כרגע האפליקציה היא רק לבעלי אנדרואיד, בקרוב באייפון!

*************************************************************************************************************************************************

uriel-liverantבט"ו באב התשס"ט, תלמידנו, אוריאל ליברנט ז"ל, נהרג במהלך תרגיל גדודי ברמת הגולן. הוא היה מפקד טנק בשריון ובעת תרגיל הטנק שלו החל להתהפך. הוא הספיק לומר לצוות שלו להיערך להתהפכות, אך לא הספיק להציל את עצמו.

כאשר חזרנו לישיבה, עלה בנו רצון לחפש דרך להנציח את אוריאל. אחת הנקודות שבלטו אצלו בישיבה ובמיוחד בצבא הייתה ההשקעה וההתמדה שלו בלימוד תורה. כל רגע פנוי הוא היה מנצל בשביל להספיק ללמוד עוד משהו קטן.

lalechet-cover-tishreilalechet-cover-Kislev"החלטנו להוציא חוברת לימוד דו חודשית שלא רק מביאה דבר תורה ללומד, אלא גם גורמת לו לחשוב, עוברת איתו תהליך". החוברת בנויה כך שבכל חודש יש נושא אחר שקשור לחיינו (תפילה, שבת, גאולה, ארץ ישראל, אמונה וכו') שנעסוק בו בהרחבה וננסה לדלות נקודות שיעזרו לנו בעבודת ה' היומיומית שלנו. בכל יום יש קטע מחשבה על הנושא עם שאלות מנחות יחד עם הלכה יומית ופינה נוספת שמשתנה מידי יום. בין הפינות תמצאו פרשת שבוע, עבודה שבלב, היסטוריה יהודית וישראלית, אורות התורה ועוד.

מתפוצה של 200 חוברות בפעם הראשונה עלינו ברוך ה' ל1500 חוברות שמחולקות חינם לבני נוער, חיילים ובנות שירות. על מנת להגדיל את תפוצת החוברת, אנחנו זקוקים לעזרתך. עלות הוצאת כל חוברת היא 4 שקלים ליחידה. ניתן לתרום מספר חוברות או להקדיש ימי לימוד או חוברת שלמה לע"נ יקירכם.

לפרטים נוספים lalechetbed@gmail.com

או בטלפון 0503631947 אורי

תודה רבה!

מצורף סרטון על החוברת - ללכת בדרכיו חוברת לימוד יומית

 

         

http://www.youtube.com/watch?v=wILYz_GVmUA

 

כמו כן מצורף דף מהחוברת.

ניתן לתרום עבור פרויקט "ללכת בדרכיו" דרך העברה מאובטחת של PAYPAL

לחצו בכפתור:

לתרומות ע"י צ'ק או העברת פרטי אשראי בטלפון - לחצו כאן להוראות.

תודה מראש.